חברי הכנסת של 'דגל' במתקפה על ליברמן: "צריך להעמיד אותו לדין"

    אבי רבינא No Comments on חברי הכנסת של 'דגל' במתקפה על ליברמן: "צריך להעמיד אותו לדין"
    21:20
    02.05.24
    פנחס בן זיו No Comments on מפגיני שמאל באו לעורר פרובוקציות וגורשו בריקודים

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בכינוס בחירות שקיימו היום (ראשון) חברי סיעת דגל התורה בעיר רחובות, התייחסו חברי הרשימה להשתלחותו של יו"ר ישראל ביתנו, ח"כ אביגדור ליברמן בציבור החרדי. חברי הכנסת תקפו את ליברמן בחריפות על רקע דבריו חסרי התקדים.

    חברי הכנסת הצטלמו אוחזים במריצה כאות מחאה על דבריו המבחילים. "ליברמן יודע טוב מה זה מזבלה, כי זה מה שהוא מביא כל הזמן. לקחת עם מריצה את החרדים ונתניהו? אם הייתי רשויות אכיפת החוק הייתי מעמיד אותו לדין על אנטישמיות. זו עבירה על החוק וצריך להעמיד אותו לדין", אמר יו"ר דגל התורה ח"כ משה גפני.

    ח"כ יעקב אשר, שנאם בכינוס אמר: "נהיינו מאוד ותרנים ונחמדים, אבל שמענו אתמול את חברינו עד לא מזמן, שהיה אוהב לדבר איתנו באידיש, שמענו אתמול את שיטת העבודה שלו. יש ספר שמספר אל כמה עדים באיזה משפט שנעלמו. אני מציע לחפש במזבלות, לחפש מריצה. אולי השתמשו באמצעים האלה".

    אשר הוסיף: "ליברמן, אנחנו לא ניעלב ולא ניעלם, הציבור החרדי אזרחים טובים פי כמה וכמה ממך ומאנשי מפלגתך. ההמלצה שלי: תלך לפסיכיאטר טוב שידע להוציא לך את השנאה מנתניהו ולא להעביר אותה למשהו אחר".

    אשר המשיך ותקף גם את השתיקה הרועמת של כלי התקשורת: "בושה וחרפה שכל כלי התקשורת שמדברים כל היום על הסתהף, ופתאום שתיקה רועמת לנוכח הדברים החמורים. זה רק בגלל שאנחנו חרדים ורק בגלל שאנחנו מסמנים את זה שיש לנתניהו סיכוי. ביום שנתניהו לא יהיה על המפה – המריצות יחזרו חזרה לעדי מדינה".



    0 תגובות